Pomoc zdalna
bez wychodzenia z domu

Dobrze wiemy że nie wszyscy są informatykami i mogą sobie nie radzić w różnego typu problemach dlatego też oferujemy zdalną pomoc informatyczną w zakresie instalacji oraz konfiguracji programów i urządzeń. 

Ta forma pomocy jest niezwykle atrakcyjna dla klienta, ponieważ skraca czas reakcji serwisowej oraz eliminuje koszty dojazdu. Jest to doskonała forma na diagnozę problemów z oprogramowaniem oraz w większości przypadków w zupełności wystarcza, aby całkowicie zlikwidować problem. 

Pobierz program do Pomocy zdalnej

Jak działa pomoc zdalna?

  • Dzwonisz pod numer 509 621 580 i opisujesz swój problem

  • Ustalasz dogodny dla siebie termin udzielenia pomocy

  • Opłacasz z góry pakiet ustalony z informatykiem

  • Pobierasz program AnyDesk

  • Uruchamiasz program

    Telefonicznie przekazujesz nam Identyfikator, gdy będziemy próbowali połączyć się z Twoim komputerem pojawi się stosowna informacja. Abyśmy mogli udzielić Ci pomocy zdalnej kliknij AKCEPTUJ. Jeśli system zapyta się czy chcesz zezwolić tej aplikacji na wprowadzanie zmian na urządzeniu kliknij TAK.

  • Zdalnie rozwiązujemy Twój problem

    Od tej pory jesteśmy połączeni aby Ci pomóc a Ty możesz obserwować w jaki sposób to robimy.

Jakie usługi możemy dla Ciebie wykonać zdalnie?

Instalacja oprogramowania
i konfiguracja systemu

Instalacja sterowników

Zainstalujemy sterowniki urządzenia, które chcesz podłączyć do komputera. 

Dostosowanie ustawień systemu Windows

Spersonalizujemy ustawienia komputera według Twoich preferencji. Pomożemy np. zmienić tapetę, motyw, ustawienia oraz zalogować się do konta Microsoft. Dotyczy prac w zakresie systemów Windows 7, 8 i 10.

Instalacja oprogramowania

Zainstalujemy programy które wymagają zaawansowanej konfiguracji.

Aktualizacja oprogramowania

Zaktualizujemy wybrane przez Ciebie programy. Pomożemy przejść przez proces aktualizacji bez straty danych.

Usprawnienie działania systemu operacyjnego

Jeżeli Twój komputer zaczął działać wolniej, pomożemy zoptymalizować szybkość jego reakcji. Usuniemy pliki tymczasowe, pozostałości po aktualizacjach systemu operacyjnego oraz zbędne pliki programów.

Aktualizacja systemu Windows

Przeprowadzimy niezbędne aktualizacje systemu operacyjnego na Twoim komputerze. Sprawdzimy i przeprowadzimy również aktualizacje sterowników i niezbędnych komponentów.

Usuwanie wirusów
i niechcianych narzędzi

Usuwanie wirusów

Przeskanujemy najczęściej infekowane obszary systemu operacyjnego i usuniemy zagrożenie.

Usuwanie pasków narzędzi
i niechcianych dodatków przeglądarkowych

Sprawdzimy przeglądarkę pod kątem poprawności działania i pozbędziemy się niechcianych dodatków spowalniających ją.

Konfiguracja poczty

Instalacja skrzynki e-mail w programie poczty

Zainstalujemy i skonfigurujemy skrzynkę pocztową dla Ciebie lub Twojej firmy w ramach najpopularniejszych programów pocztowych. Jednocześnie pomożemy w wyborze najlepszych ustawień pod kątem szybkości jej działania.

Blokowanie i usuwanie niechcianych wiadomości SPAMu

Usuniemy zbędne wiadomości SPAM z Twojej skrzynki pocztowej i zablokujemy możliwość przychodzenia kolejnych. Skonfigurujemy czarną i białą listę nadawców.

Naprawa poczty

Twój program pocztowy przestał działać? Naprawimy problemy z jego działaniem, sprawdzimy dziennik błędów i uruchamianie się dodatków do programu. Dotyczy popularnych programów pocztowych.

Pakiety

Doradczy

50 netto
  • Wycena wartości komputera
  • Ekspertyzy, porady
  • Doradztwo w zakresie wyboru kupna komputera

Silver

100 netto
  • 1 godzina pracy informatyka
  • Idealny do prostych problemów

Platinium

400 netto
  • 5 godzin pracy informatyka
  • Skomplikowane problemy

Najczęściej zadawane pytania

Technologii AnyDesk zaufały miliony ludzi w ponad 25 000 firmach w 173 krajach, wliczając w to przodujące marki z Fortune Top 500!

Połączenie w AnyDesk wykorzystuje protokół TLS 1.2 i bezpieczne szyfrowanie kluczem RSA 2048, obsługa nigdy nie była prostsza i bezpieczniejsza.

Nie. Moduł QuickSupport, poprzez który pomagamy służy do jednorazowego wsparcia. Nie wymaga on instalacji, a jedynie uruchomienia. Za każdym razem połączenie wymaga Twojej akceptacji. Bez Twojej wiedzy nie będziemy mogli łączyć się z Twoim urządzeniem.

Jeśli problemu nie uda rozwiązać się zdalnie umówimy się na wizytę domową a jeśli odległość będzie zbyt duża na realizację zlecenia, zwrócimy pieniądze!

Top